Korduma kippuvad küsimused
Millised on Fizzi vannipallid ja kuidas neid kasutada?
Fizzi vannipallid on looduslikes koostisosadest valmistatud käsitöötooted.
Kasutamine: Lase vanni soe vesi. Kui vann on peaaegu vett täis, võta vannipall ja pilla see voolava vee alla. Vannipall hakkab kihisema ja vesi meeldivalt vahutama. Naudi mõnusat lõhna, meeldivaid mulle ning lõõgastu.
Üllatustega vannipallide puhul aseta vannipall sooja veega täidetud vanni, naudi selle mullitamist ja oota, kuni üllatus ilmub nähtavale. Üllatus on teemanti kujulises kapslis. Ava kapsel ja tunne üllatusest rõõmu.
Kuidas ja kui kaua saab vannipalle säilitada?
Vannipallide säilitamiseks hoia seda jahedas ja kuivas kohas.
Fizzi vannipallid on vaid looduslike koostisosadega, mistõttu soovitame vannipallid ära kasutada 6 kuu jooksul.
Millised on Fizzi massaažiküünlad ja kuidas neid kasutada?
Fizzi massaažiküünlad on valmistatud käsitööna looduslikest koostisosadest. Küünaldes sisalduv sheavõi pehmendab ja niisutab nahka. Küünal on valatud looduslikust jesmoniidist teokarpi.
Kasutamine: Süüta massaažiküünal ning lase sellel sulada. Küünal sulab madalal temperatuuril massaažiõliks, kallutades kehale on õli mõnusalt soe ja sa võid alustada lõõgastava massaažiga. Küünlavaha ei muutu põledes liiga kuumaks ning peale ca 15-minutilist põlemist saab seda otse nahale valada.
Põlemisel sulanud vaha saab kasutada nii massaaži tegemiseks kui lihtsalt naha niisutamiseks.
Milliseid koostisosasid Fizzi tooted sisaldavad?
Meie tooted sisaldavad looduslikke ja nahasõbralikke koostisosi, sealhulgas erinevaid õlisid (nt kookosõli, magusa mandli õli, shea või), soodat, sidrunhapet, Epsomi soola. Lisaks on vannipallis vahu tekitamiseks looduslik vahuaine ning kerge värv andmiseks looduslik MICA värv.
Mõnusa lõhna tekitamiseks kasutame aroomiõlid, mis vastavad Rahvusvahelise Lõhnaainete Uuringute Assotsiatsiooni (IFRA) ja kemikaalide registreerimise, hindamise, autoriseerimise ning piiramise määruse (REACH) standarditele, olles ohutud nii inimestele, loomadele kui ka keskkonnale. IFRA standardid tagavad, et kõik kasutatavad lõhnaained on läbinud teaduslikud uuringud ning nende kasutamine on juhistele vastavuses ohutu.
Kas Fizzi tooted võivad tekitada allergilisi reaktsioonie?
Meie tooted on valmistatud looduslikest koostisosadest. Mõned tooted võivad sisaldavad pähklitest saadud koostisosi, seega soovitame enne kasutamist tutvuda koostisosade nimekirjaga. Kui sul on väga tundlik nahk või pole kindel, kas sul võib olla allergiaid, siis palume katsetada esmalt toodet väiksel piirkonnal nahal.
Kuidas tagab Fizzi oma toodete värskuse ja kvaliteedi?
Fizzi toodab väikeste partiidena vastavalt nõudlusele. Seega on müüdavad tooted alati värskelt valminud. Tootmine toimub käsitööna, et tagada toodete kõrge kvaliteet. Pidevalt viiakse läbi kvaliteedikontroll.
Kas ma saan tellida Fizzi toodetest personaalselt mulle kohandatud partiisid (nt kingituseks või üritustele)?
Jah, pakume eritellimuste võimalust, sealhulgas personaalseid sõnumeid ja unikaalseid disaine. Võta meiega ühendust, et arutada detaile.
Mis on jesmoniit?
Jesmoniit on keskkonnasõbralik materjal, mis meenutab oma olemuselt tsementi. See on komposiitmaterjal, mis koosneb kipsipulbrist ja vee/akrüüli baasil vedelikust.
Kuidas jesmoniidist esemeid puhastada?
Soovitame jesmoniidist valmistatud tooteid puhastada pehme lapi/käsna ja sooja seebiveega. Toode tuleks puhastada koheselt peale määrdumist, et vältida püsivamaid kahjustusi. Jesmoniidist valmistatud tooted ei sobi nõudepesumasinas ega mikrolaineahjus kasutamiseks.
Kuidas saan tellida Fizzi tooteid?
Tellimuse saab esitada meie kodulehel. Lisa soovitud tooted ostukorvi, täida tellimusvorm ja tasu ostu eest turvaliselt meie maksesüsteemis.
Millised on võimalikd makseviisid?
Võimalik on maksta Montonio makselahenduse kaudu pangalingi, kaardimakse, ülekande või Apple Pay-ga.
E-poes makstes saate valida endale sobivaima panga. Seejärel suunatakse Teid panga veebisaidile, kus end autentida. Pärast makse kinnitamist suunatakse Teid tagasi e-poodi.
Kuidas ma saan veenduda, et minu tellimus on edukalt esitatud?
Pärast tellimuse esitamist saadame sulle e-kirja tellimuse kinnitusega. Seal on kogu vajalik info sinu tellimuse kohta.
Kas ma saan tellimust muuta või tühistada?
Kui soovid tellimust muuta või tühistada, võta meiega võimalikult kiiresti ühendust telefoni teel või läbi meie kontaktivormi. Anname endast kõik, et see oleks võimalik, kuid vahel võib ette tulla takistusi ja muutmine või tühistamine võib osutuda raskendatuks.
Kui kaua võtab aega tellimuse töötlemine?
Tellimuse töötlemine võtab keskmiselt aega 1-3 tööpäeva. Pärast töötlemist saadetakse e-mailie teade tellimuse saatmise kohta.
Kui Te pole saanud 3 tööpäeva jooksul e-maili, siis palun võtke meiega ühendust, et saaksime kindlaks teha, kus võib olla takistus.
Kas Fizzi veebipoest ostmine on turvaline?
Jah, Fizzi annab endast parima, et veebipoest ostmine oleks turvaline ja mugav. Hoolitseme oma klientide isiku- ja finantsteabe turvalisuse eest. Palun tutvu meie privaatsuspoliitikaga, et saada teada täpsemalt, kuidas andmeid kogume. Kogume minimaalselt ja vaid ostuprotsessi jaoks vajalikke andmeid ning teeme koostööd usaldusväärse makselahenduse pakkujaga.
Millised on võimalikud saatmisviisid?
Saadame tooteid pakiautomaatidesse üle Eesti. Pakke on võimalik kätte saada DPD, Smartposti ja Omniva pakiautomaatidest. Samuti on soovi korral võimalik kaubale ise järgi tulla. Selleks palun meiega eelnevalt ühendust võtta info@fizzi.ee või telefonil +37256606932.
Kui kiiresti jõuab minu tellimus kohale?
Tellimus jõuab kohale 3-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse väljastamisest.
Mida peaksin tegema, kui minu tellimus ei ole jõudnud õigeaegselt kohale?
Palun meiega ühendust võtta, et saaksime välja uurida, kus on takistus.
Kas Fizzi pakub rahvusvahelist transporti?
Jah, pakume Baltikumi piires pakiautomaatidesse saatmist. Kullerteenuse kasutamiseks palume võtta meiega ühendust, et detailides kokku leppida.
Kas ma saan oma tellimuse tagastada?
Kui toode ei vasta ootustele, saate selle 14 päeva jooksul tagastada või vahetada. Toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Võtke meiega ühendust, et tagastusprotsessi alustada.
Kas ma saan oma tellimuse vahetada?
Tellimuse vahetamise soovi korral palun meiega otse ühendust võtta, et välja selgitada, kas vahetus on võimalik.
Mida teha, kui ma sain kahjustatud toote?
Palun saatke meile kahjustatud tootest pilt koos tellimuse numbriga aadressile info@fizzi.ee. Asendame toote või tagastame raha.
Kui kaua võtab aega tagasimakse saamine tagastatud toodete eest?
Tagasimakse teeme nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.